diumenge, 12 de maig del 2013

Orandetes poètiques

"En temps de crisis sols la imaginació és més important que el coneixement". Albert Einstein

Aquest cop necessito compartir una reflexió amb vosaltres pares i alumnes.
Aquesta ha estat una setmana de reivindicacions a l' ensenyament. La gran majoria de professors i pares no volem que aprovin una altra llei que ens sembla que en comptes d' obrir finestres tanca portes.


Ja ha arribat la primavera i ens han tornat a visitar les orandetes. Al meu cap tornen els records d' aquells poemes que recitava de petita :
" Volveran las oscuras golondrinas
de tu balcón sus nidos a colgar..."
del gran poeta Gustavo Adolfo Bècquer i també em sonen cançonetes de quan celebràvem el mes de maig , que llavors era el mes de Maria ,amb la meva estimada senyoreta Lolita.
De més gran també he pogut gaudir amb poemes de Miquel Martí i Pol i el mes de maig també me l' he fet meu i de tothom qui m' envolta.
Desitjo que  vosaltres, els meus alumnes, pugueu gaudir de la poesia en qualsevol llengua, sentint-vos orgullosos de la vostra i que respecteu totes les creences i que de grans pogueu tenir records de l' escola que us dibuixin també un somriure.

Això és realment el que més  compta.
Lídia


JOCS EN L'AIRE

Oronetes cridaneres que a poqueta nit

jugueu juntes a caçar mosquits.

Us veig volar, i escolte els vostres crits.

Feu dibuixos en l’aire, gireu i torneu a venir,

passeu dalt el meu cap i us mire feliç,

trencant el blau del cel amb un vol d’encís.

Pilar Arnal 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

A segon

A segon